niedziela, 18 grudnia 2016

Dywanik ze sznurka- szybki, choinkowy "dizajn"


Przedświąteczny szał trwa na dobre. Przynajmniej na zewnątrz tego świata...bo u mnie poznać go można jedynie po choinkach. Tak, po choinkach, konkretnie dwóch. W tym roku  zaszaleliśmy i "przytachaliśmy" do domu dwie doniczkowe, z myślą, że na wiosnę wysadzimy je do ogrodu.
Jak już pojawiły się choinki, w mojej głowie powstał wir "co by tu wykombinować na szybko pod te donice" Na szybko uszyłam 2 chodniczki ze sznurka, jeden o średnicy około 35cm, drugi około 55.

Więcej o szyciu sznurka pisałam tu--> plażowa torba i tu-->koszyk.

Najpierw przycięłam sznurek, pod kątem, następnie  uformowałam go w  "ślimak i zaczęłam zszywać zygzakiem.




Szyjemy dopóty nie uzyskamy zamierzonej średnicy. Aby uzyskać efekt cieniowania, należy zmieniać kolor nici :) Czasem jest to niezamierzone, ja zmieniłam bo skończyła mi się szpulka z tym odcieniem nici :) W związku z czym, poszłam za ciosem i w efekcie użyłam 3 kolorów nici. Przy zakańczaniu chodniczka, robimy podobnie jak przy rozpoczęciu, czyli przycinamy sznurek pod kątem, aby ładniej się uformował.

Efekt końcowy:




2 komentarze :

  1. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby nie było widać, że dywany czy dywaniki mogą mieć różne zastosowania. Ja jednak najczęściej rozkładam je na podłodze i tak jest najładniej. Jak już widziałam w sklepie z dywanami https://homecarpets.pl/ to myślę o tym, aby zamówić sobie kolejny.

    OdpowiedzUsuń