wtorek, 22 listopada 2016

Wyprawka dla lalki niemowlaka (part1) - pieluchy



Nie wiem czy to przez to,że w sklepach już pojawiają się akcenty świąteczne czy to kwestia mojej zapobiegliwości bo szycie musi być w tajemnicy- rozpoczęłam tajną akcje pt: Prezent choinkowy dla Julki" Standardowo, natchnął mnie pinterest. Temat przewodni: "Wyprawka niemowlaka- czyli co potrzebuje Młoda Mama" :)

Na pierwszy ogień poszły PIELUCHY.

Każda matka potwierdzi, ze pielucha to podstawa ;)
Znalazłam w sieci prosty tutorial z wykrojem ---> a-dolly-diaper-tutorial by Maggie Brereton

To czego potrzebujemy to:
- kolorowa bawełna, najlepiej w dziecięce wzory
- kawałek polarka, polecam biały kocyk z Ikei
- szeroki rzep

Szyje się szybko. Po uszyciu pierwszej (testowej) skroiłam 4 następne. Jeśli mamy  wzór w którym ważny jest kierunek, kroimy pieluchę tak jak na zdjęciu poniżej - wzór w sowy.



Następnie robimy tak jak w tutku. Spinamy szpilkami prawymi stronami do siebie: bawełnę i polarek. Zszywamy po całości na około, zostawiając jedynie otwór do wywinięcia.
Wywracamy pieluchę na prawą stronę, stębnujemy (zszywając przy okazji otwór, który poprzednio nie był zszyty) i prasujemy.



Na ostatek przyszywamy rzepy: 



Efekt końcowy:



Polecam :)













Brak komentarzy :

Prześlij komentarz